duminică, 18 decembrie 2016

păpuşa dezmembrată


ce vrei să te faci când creşti mare?
când o să fiu mare vreau să mă fac înger
şi or să-mi crească aripi mari pe spate,
şi altele mici la mâini şi la picioare
şi o să zbor din suflet în suflet
ca să-i aflu liniştea şi pacea

acum că ai crescut ce vrei să te faci?
tot un drac, pentru că nimic din ce-mi doresc
nu mi se împlineşte

era o vreme când mai aveam putere să îmi doresc
astăzi nu mai am nici putere şi nici voinţă
răstignit între timpul meu şi timpul lor
îmi doresc moartea cred
dar nu ştiu dacă o să aflu vreodată
cum e să mori împăcat

uitat, pe un pat de spital
un trup tot o rană
aşteaptă primele muşte să viermuiască

când ai un vis, o dorinţă ai trei variante:
o sugrumi încă de la naştere fără nici o remuşcare
o oferi tuturor să-şi facă mendrele şi s-o arunce
o ascunzi departe de ochiul vânat şi o ajuţi să înflorească
cea ce-a patra cale nu există

decât ca ipoteză de lucru ascunsă într-o minciună

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu