joi, 1 decembrie 2016

dezlegare la bici


pentru fiecare rasuflare irosita am pus deoparte cate doua lacrimi
sa pot spala picioarele si mainile celor care ma vor urma

Pamantul nu se opreste la incrancenarea mea
si nici supararile mele nu-I spun mare lucru
daca tot am catadicsit sa vin in lume
trebuie sa-i seman intru totul, din cap pana-n picioare

cine seaman vant culege furtuna mi-ai spus
pe cand aruncam vorbele de prisos in brazda noua
si nu credeam ca rodul va fi atat de greu
incat ma va culca la pamant

daca ai un vis nimic nu-ti poate sta in cale
numai ca trupul meu rascolit zace la pamant
ingreunandu-mi pasii, poticnindu-ma
ca o ghiulea tacuta in plina descompunere 

in marea carte a vietii toate sunt scrise de o singura mana
si nu poti spune ca nu stie stanga ce face dreapta sau invers
pentru ca mana aceea nu poate fi nici mituita si nici adormita
asa ca fereste-te de judecata ei fara cusur

de ce-ai ingaduit sa-ti fie zdrobita fiinta?

daca nu-i lasam de unde as mai fi strans lacrimile?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu