duminică, 11 decembrie 2016

despre un prezent fabulous


eu, bărbatul iubirii, am plecat în lume să-mi găsesc perechea
tu, femeia iubire, ai rămas în viaţă ta, ştiind că vei fi căutată, găsită
eu, căutând iubirea am rătăcit cărările căsătoriei
tu, cu toată iubirea, ai făcut un copil
eu căutam printre cuvinte şi gesture, iubirea
tu, ai mai făcut un copil
şi împreună ne bucuram de căldura
şi de prezentul numit cămin
tu, femeia iubire, iubind
eu, bărbatul iubire, căutând
timpul, ca un mai mare bancher
dă pe datorie fără să mărească dobânda
şi cred că din cauza asta
nu am realizat niciodată cât de îndatoraţi suntem
tu, femeia iubire, iubeai
eu, deja bătrân, predasem ştafeta
şi dădusem altora puterea să caute
melancolia  şi nostalgia îmi dau târcoale
dar pentru a nu cădea în plasa lor
mă uita tine femeie iubire
şi cumva, în adânc, ştiu că îmi aparţii
cu toate libertatea

şi toată iubirea 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu