duminică, 18 decembrie 2016

hai omule sa mergem



m-am intalnit cu moartea la un colt de viata mai pustiu
isi ungea ochii sa nu lacrimeze si-si facea cate un benghi pe fiecare obraz
ca se tot luau de fiecare data dupa scuipatura

as fi vrut s-o intreb daca are dezlegare
dar cine putea s-o verifice si sa-i ceara lista
atata timp cat ea era stapana pe foarfece

lasa-ma ca sa ma gat si cu lumea sa ma-mpac
mai copile tu om rau nu trage de timpul tau ca te las in lumea rea
ti-oi sterge cararile si ti-oi uita zilele

ti-as mai lua vreo doua zile sa-mi fie bine si mie
eu ti-as da si doua sute ca-ti sunt nopti grele si slute
dar te scap de chin si jale care creste-n a ta cale

Doamna cu ce ti-am gresit de mi-i drumul la sfarsit
zau ca nu imi esti gresit dar de soarta urgisit
si-oi umbla din viata-n viata cautandu-te la fata

de tine nimeni n-a plange, milele nu te-or ajunge
moartea-ti e de ajutor, sa te stergi din amintiri si-alte crunte amagiri
sa-ti stergi urme, sa stergi nume, ca n-ai fost iubit pe lume

pana lumea s-o sfarsi, impreuna tot om fi
eu iertarea tu iubirea

sa ne tinem pomenirea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu