duminică, 18 decembrie 2016

talmacind



poti sa te duci sa-ti faci felul, ca io nu-ti mai tin partea
mi-a spus anul de la anu itindu-si falca rumena si bucalata
ce-ai avut cu mine viata de ma vinzi ca pe verdeata
adunata buchetel cat is io de mititel?

Ia-ti arborele si vino mai aproape  
vreau sa te vad a soptit Mosul ridicandu-si genele sprincenele
cu toiagul degerat ce-l mai ajuta cu-un sfat
arborele l-am pierdut cand padurea s-o rarit sau poate ca n-am avut

cand o fost la imparteala lumea toata-a dat navala
io c-am venit tarzior am luat praf de pe ulcior
si mi-am presarat pe viata
ca sa nu prinza verdeata

nu te lupta sa iubesti ca tot ce-atingi otravesti
nu te grabi cu iubitul ca nu mostenesti pamantul
cata iubire-o sa dai atata necaz sa ai
ce? vise? ingroapa-le ca altfel de belele dai


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu