duminică, 11 decembrie 2016

am crezut intotdeauna…



si cand m-am nascut, măre au venit
noua ursitoare, noua dregatoare
si m-au descantat cu glas leganat
si m-au juruit si-apoi mi-au ursit
sa le stapanesc, sa le infloresc
cat am sa traiesc sa le randuiesc
dar pe cine-anume au uitat a spune

glasul noptilor senine imi sopteste taine grele
cat din mine cat din tine aveam nevoie de ele?

am cautat dulceata cuvintelor
dar cele mai multe mureau uscate pe varful buzelor
si cu silnicie ma apropiam de toti acei care-mi zambeau
numindu-ma “prietene” fara sa-mi stie numele
si fara sa banuie ca numele meu
era straja inimii mele
ce ma apara de toate relele greu de imaginat

am luat cuvintele asa cum veneau
neranduite si nepotrivite bulucindu-se la strunga buzelor
iar degetele mele au cautat sa le potoleasca spaimele
mangaindu-le, descantandu-le si-ajutandu-le sa-si afle rostul
si cuvintele m-au ascultat, s-au linistit
si-au inflorit, inseninandu-ma
cu pacea si iubirea lor

ce s-ar face iarna, daca n-ar sti ca-n taina gerurilor

poarta germenele primaverii?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu