duminică, 11 decembrie 2016

“eu sunt cel mai mare duşman al meu”


cand m-am nascut, mi s-a pus eul in brate si mi s-a soptit
“sa ai grija de el ca de ochii din cap, caci fara el nu vei putea trai”
si asa precum “Voinicul cel cu cartea in mana nascut”
eu imi purtam eul prin tot locul
pana cand s-a topit cu totul in carnea, in sufletul si-n cugetul meu
amestecandu-ne sangele

fa-mi statuie mi-a soptit, eu voi de acum dumnezeul tau
si zilele mele erau caramizi la temelia soclului
trairile mele deveneau mortar
si aurul iubitrii se transforma in plumb
adunandu-se in trupul cel nou al statuii ce ma secatuia

lumea trece si scuipa
lumina se izbeste de ea zdrobindu-se
pana si timpul cade la invoiala ocolind locul
umbra ingrijorata ma cara-n spinare
lacrima arde ca un rau de lava
si doar pustiirea mai urla alungand lumina miloasa

cine a spus ca moartea te alunga din lume a gresit
samanta uscata degeaba tanjeste
ca nici macar lumina, iubirea si apa

nu pot intoarce ce e dus din lume

gresit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu