luni, 5 decembrie 2016

este lângă noi şi voi nu vreţi să-L vedeţi



m-am făcut om dar pustiirea se oglindea în ochi mei
şi nici stelele nu-mi căutau umbra
aşa că m-am lepădat şi mi-am luat zborul

cerule măritule de ce-mi speli cărările şi îmi cerni temerile?

mi-am luat trup de patimă răstignit între două zboruri
dar sufletul meu tânjea după căldura brazdei
să-mi aflu liniştea într-o nouă vieţuire

bunule pământule ascunde-mi lacrimile

şi atunci m-am dezbrăcat de tot trecutul şi m-am îngropat sămânţă
dar vaietele urcau din adânc ca aburul de tămâie
alungându-mi pacea şi aşteptarea

codrule bătrânule ascunde-mi potecile, urmele, suspinele

am îmbrăcat trup de vieţuitoare
dar picioarele mă purtau tot în jurul neliniştii
şi nu mai vedeam decât un continuum fără început sau sfârşit

râule molcomule mi-ai luat aşteptările împletind visările

lepădat-am trup de apă şi în duh m-am întrupat
căutând să-mi stâmpăr setea dar tot de otravă-am dat

între static şi dinamic nu-i decât o lacrimă şi drumul ei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu