luni, 26 decembrie 2016

armonia culorilor


putreziseră toate speranţele când te-am întâlnit Doamnă,
mi-ai spus simplu: ai două variante, ori trăieşti ori vii cu mine
alege cu ce culoare vrei să împodobim restul ce ţi-a mai rămas
din câte ştiam, negrul nu este culoare ci doar o sumă de umbre
de aceea cred că foarte multă lume o asociază cu moartea
aşa că am decis să aleg totuşi o culoare
şi pentru moment, griul cerului mi s-a părut cea mai potrivită
de fapt nu era doar o culoare, era o gamă întreagă
aşa cum numai cerul şi viaţa pot etala cu nonşalanţă
roşul aprins l-am scos dintr-o arteră fumegândă
verdele a ţâşnit icnit din rărunchi
iar galbenul decodat curge monoton ca o urare
albastru... unde găsesc puţin albastru ţinând cont că sângele meu
nu se ridică până la rangul de rădăcini aristocrate
de pe linia orizontului mărginit
reflexe stridente îmi şoptesc la vie en rose

acestea fiind spuse încerc să încropesc un rogvaiv decent

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu