vineri, 2 ianuarie 2015

jumper



ti s-a intamplat sa iesi din viata si sa asisti ca simplu spectator?
sa o poti derula inapoi si inainte ca pe o bobina de film?
sincer sa fiu, nimic din viata mea nu seaman cu alte vieti
oricat as cauta in stanga si in dreapta, in sus si-n jos
la mine totul e altfel, ca-ntr-un acvariu gol
gol dar curat, fara urme si mirosuri
daca ies din el
pot sa privesc tot ce-am lasat
se vede clar daca e luminat
ca o sala antiseptica
fara cea mai mica urma de indoiala
de cate ori privesc inapoi cu manie, lumina dispare
si-n intunericul ce umple acvariu vad toate cate nu le-am spus
si nu le-am facut
umbre tacute lipsite de putere
daca descompun viata in linii paralele
ajung sa cred in echidistanta
ca etalon al neputintei
prin locurile aglomerate vezi cate o urna acvariu
in care lumea arunca maruntisul inutil al buzunarelor
am sa-mi duc viata acvariu intr-un astfel de loc
sa vad ce pot primi de la ceilalti
ca sa simt utilitatea

acvariului 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu