vineri, 11 februarie 2011

cand lucrurile incep sa se miste

plictiseala e ca sirocco
muta tacerile dintr-o parte in alta
muscand din carnea tuturor cuvintelor

ca sa scap de ea am zis sa-ncerc sa ma dau
si toate cuvintele mele, frumos aliniate
au umplut randuri, pagini, tomuri, rafturi,
si-asteapta cuminti ofilindu-se in lumina blanda a indiferentei
lumea e satula de ale ei, nu are timp de mine
si oricum eram prea mult
inutil de mult
m-am strans vorba cu vorba
pana am cladit in curtea din spate un ziggurat din toate inutilele
le-am stropit si-am cernut o scanteie
Fahrenheit 451 functioneaza dar de plictiseala tot n-am scapat

si-atunci am zis sa-ncerc sa ma vand
ca intreg, subansamble si componente, cash sau in rate
oricum numai sa fac ceva, sa scap
numai ca din pacate am cazut victima unei grupari mafiote
care inventasera ceva diabolic in materie de sex
te legau la ochi lipindu-ti toata bezna
si-apoi iti dadeau drumul intr-o poveste care era la rand
de obicei personajele platesc gras pentru a avea un autor in carne si oase
Alba ca Zapada, Desdemona, Julieta, Lady Macbeth, contesa Esterhazi, Pompadour,
Maria Antoaneta si Maria Tereza, George Sand,
toate m-au gustat, pe la toate am fost trimis
mi se dusese vestea si uneori asteptau la rand chiar si povesti nescrise
eram prostituatul de lux ce treceam dintr-o poveste in alta
starnindu-l pana si pe batranul Casanova
evitand cu greu un duel.
cum se termina povestea asta?
pai inca nu s-a tiparit ultimul Forbes billionaires
dar daca e sa fiu political correctness
dar mai bine nu,
pentru ca daca arunc o privire inauntru
nu vad decat golul plin de praf al unui zgarie nori parasit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu