duminică, 25 octombrie 2009

canar




cuvintele îmi cresc în jur
zid, închisoare ce mă izolează
de ceilalţi şi de tăcerea lor
şi-o vorbă mă trădează
sunt omul celulă
sunt sufletu-nchisorii
şi eu dau sens şi adevăr zăbrelei
cuvintele-n sinceritatea lor
mărturisit-au că mi-e dragostea prea mare
nu pot lupta, n-o pot înfrânge
dar liber nu mă pot lăsa
că zborul li se frânge
viaţa înseamna că alegi
şi-atunci m-au condamnat la viaţă oarbă
cu ochii scoşi o altă lume de cuvinte voi vedea
căci eu sunt cel ce le dau viaţă
alegerea nu e a mea.
şi ochii mei vor plânge noi cuvinte
ce-n dragoste se vor înfăşura.

când vor dori a mă îngenunchea
şi între vorbe moarte-or să mă-ngroape
voi triumfa, sămânţă ce renaşte
căci doar zidită-n lut va germina

(Sursa: http://www.fotoplatforma.pl/en/cd/Birds/?foto=3953)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu