sâmbătă, 31 octombrie 2009

Je suis fatigué




Bună seara, Domnul...
Da eu sunt. Poftiţi vă rog. Doriţi un scaun ? Păreţi obosită.
Intr-adevăr, am obosit. La câte duc, nici n-ar fi de mirare
Spuneţi-mi vă rog, aveţi treabă ? Nu vreau să vă reţin
Treabă, cine nu are treabă ?Şi chiar dacă nu avem
au alţii grijă să găurească luna
Eu venisem să vă iau la o plimbare,
dar dacă aveţi treabă...rămâne pe altădată
prima oară când am trecut băteaţi aerul cu aripi de sticlă
şi roşul vă striga-n urme transparente
acum, a doua oară răscoliţi depărtările
iar galbenul se zbate-n ceară curată
poate că a treia oară...
ah, cu siguranţă voi visa albastru
ştergând luna de năduşeală
şi unde doreaţi să ieşim ?
pe ape, departe,
dar nu-i nimic, pluta aşteaptă
aşa e datul ei.
La revedere Domnule !
Doamnă...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu