miercuri, 7 octombrie 2009

Deocamdată suficient




Indiferent de sap sau de zidesc
Menirea mă azvârle-n omenesc.
Oglindă-s şi uitare totodată
Şi chiar de capul ţi-l întorci
În coada ochiului lipit mă porţi.
Nu e suficient să spui râzând:
Deocamdată e suficient,
Chiar trebuie într-adevăr suficient să ai
Căci eu sunt echilibrul ce te-apasă.
Te-ajut să-mpărtăşeşti norocul în exces
Şi să alungi nefericirea-ndată.
Cu mine vei descoperi o nouă viaţă:
Simplitatea dezarmantă - deja suficient.
Eu sunt viitorul. Pierdut şi jignit
Mă creez aşa cum mă vede fiecare:
Omul cu o mie de feţe
Şi ca s-ajungi în fundul canionului
Te-ajut să urci pe cele mai înalte creste.
Sunt cartea ce o scrii zi după zi
Şi cu cerneala vieţii te împroşc mereu.
Pribeag, căutătorul umil al adevarului
Şi ucigaşul inimii.
Hai, toarnă-mă otravă în cana cu ceai
Şi voi muri cu iasomia deodată
Într-un delicat ritual.


(Foto : Badger - Artist Hokusai Katsushiko - http://www.hkartclub.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu