sâmbătă, 17 octombrie 2009

My dear Lady,




Întotdeauna am luat de bun ce-mi povesteai
about mane, tekel, fares
potrivindu-mi fiecare pas
pentru a nu deranja privirea caldă
a stelelor
atunci când le invitam la dans,
mângâindu-le cu lumina mea, cu răsuflarea, cu dorinţa.
şi ca de obicei,
luam numerele de la organizatori
aranjându-mi ţinuta în oglinda pantofilor de dans,
dar ca de fiecare dată
sufletu-mi înlemnea căci
fuck the beauty contest, flutura pe buzele tuturor…
Băiete, ca să zbori
ai nevoie de aripi pe măsura visului
căci până la ele te topesc tăcerile, neviaţa
uitarea şi greaţa
mai bine lasă-te păgubaş,
uită-le sau caută-ţi stele în mare mai aproape de viaţă
coboară-ţi privirile
şi lasă să se sfâşie tăcerile
Fuck you! ţi-am dat tot ce-am avut mai bun
vise, dorinţe, chiar şi viaţa
dar zborul creşte-n mine şi mă face scrum
şi voi găsi o cale, să o fac,
chiar de-o să spui că sunt nebun
e zborul meu
e steaua mea,
e dansul care-mi creşte-n aripi
şi viaţa însăşi m-o zbura
chiar dacă mă retrag din astă lume
şi în zadar privirile-ţi mă vor mai căuta
că totu-i “numărat, cântărit, împărţit”

Your lovely looser

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu