luni, 19 octombrie 2009

vise de ianuarie...



un om în visul zeului ce doarme

dileme ne-nsemnate
emoţii superficiale
germenenii gândurilor profunde.
să poţi vizita lumea reală
când şti că nu-i aparţii.
Tu, creatorul Utopiei
în care visele sunt reale.


vis agonic

să poţi să te retragi în propria-ţi minte
fugind de lume şi de titluri
simplu om, nici erou, nici iubit,
fiinţând.
stâncă împlântată
în malul
vieţii.


vis inutil

să fii Pământul viu
iar fotosinteza să fie la liber
oriunde.
în parc, pe strada, în casă
fără reţinere, modestie
sau ruşine.
lasciv, mâncând soare
şi bând nori cu paiul.


vis razboinic

ca să mă învingi
trebuie să mă-nţelegi.
ca să mă înţelegi
trebuie să-mi cunoşti dorinţele.
ca să-mi cunoşti dorinţele
trebuie să mă iubeşti.
aşa că iubirea, războiul şi sclavia
totuna-s.
dar nu uita,
că atunci când câştigi,
câştigi!






(Foto: "Sleep and His Half-Brother Death" - John William Waterhouse)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu