joi, 15 octombrie 2009

Partidă de sex – Pentru ce?


Ne-am dat întâlnire în templu iubirii
Şi patul ne-a primit în tăcere,
Căci marile slujbe se oficiază-n linişte.
Te-am privit, şi oglinda ochilor mi-a răspuns,
Bucură-te!
Dar te voi vedea aşa cum eşti.
Cu greseli, cu spaime, cu-ndoieli,
Şi mai ales, fără mistificări.
Degetele sufletului te pipăie
Până-n adâncul fibrei. Acordându-te.
Strună întinsă pe cordarul viselor.
Te-am căutat, pereche rătăcită. M-ai întrebat,
Dar un răspuns noi încă n-am aflat.
Ne-am azvârlit în ceruri,
Doi pescăruşi scăldându-ne-n lumină
Eu ca un nor de ploaie, tu blândă şi senină.
Furtuna-ncet se naşte, e freamăt, urlet, zbucium
Îmbracă-te în clipă şi-mbată-te cu-acum.
Când am pierdut controlul şi-orice coordonată
Doar inima mai bate şoptind înfrigurată:
Înfige-ţi rădăcina-nspre apus
Şi vei vedea că-i piatră seacă şi pământu-i dus (l sterp)
Ş-indiferenţei nu poţi să-i ţii piept.
Întoarce-te. În minerale te aştept
Întinde-te liană către răsărit
Să priveşti drumul soarelui spre asfinţit
Durerea despărţirii e prea grea
Singuratatea-n Mama Noapte nu te vrea.
Apleacă-te ca ploaia-n miazăzi
Iar braţele-mi liane, o junglă îţi vor fi
Ascunde-mă, frământă-mă cu lutu-ţi greu,
Al tău voi fi. Mereu.
E greu pe lume singur să rămâi.
Te-aştept s-ajungi, te-aştept să-mi fii.
Răstoarnă-te val îngheţat spre miazănoapte
Tăcerea nopţii şoaptele-ţi desparte
Adună-mă şi scaldă-mă-n privirea grea
Şi-n orice noapte voi fi sclava ta.

Caii mei sălbatici scurmă din copită
Răvăşind mistere, plătind morţii mită.
Învaţă-mă să caut urme, învaţă-mă să te găsesc
În cuib uitarea se-plineşte şi zgârmă-n coaja oului ceresc.
Adună-mă la sânul tău şi fă-mă parte din întreg
Şi necuprinsul vieţii prin tine să-nţeleg.
Începem lupta-joacă, dar nu o controlăm
Prin simţuri ne desfacem, plăceri simţim, gustăm
Mai ştim că viaţa-nvinge şi că putem orice
Prin temeri şi nelinişti ne pierdem urmele.
Să explodez ca marea, lingându-ţi trupul stâncă
Sunt pânză pe catarg sfidând uitarea-adâncă.
Al valului miros trada prezenţa ta
Iar lacrima sărată murea pe buza mea.

Voiam să-ţi spun că te iubesc
Şi te iubesc c-am învăţat ce-i bucuria
Şi peste-ntinsuri necuprinse eu plutesc,
Să ştiu, să văd, să-i aflu măreţia.
M-ai invitat şi-n tainicu-ţi sălaş
Regele Noptii m-ai ales pentru o noapte
Am acceptat iubirea ca pe-o provocare
Lucididatea vieţi ne-ntrerupte, însă doare…..

(Foto: Hubble Heritage Project)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu