sâmbătă, 11 mai 2019

atât de dureros, auzul



 
 să ard în tăcere, să scurm în cenușă și casă să-mi fie o zi fără ușă
 să între, să iasă, furtuni și-înnoptări când viața-mi împarte tristeți și-încruntări
 
 eram în burta chitului, atât de aproape și-atât de departe
 că nici nu ai crede că duc chițu-n spate
 aud cum lumina scâncește să intre și viața mă ceartă în zeci de cuvinte
 adună-mă din tăceri și închide-mă-n minte
 
 te aud cum șoptești, și-ți aud tunetul Doamne, aici este noapte și lumea chiar doarme. 
 se-închină la idoli mânjiți pe hârtie și-n vise ei văd cum norocul adie
 desparte-mă Doamne de Iuda din mine, și aruncă-mă între tăceri
 dar lasă-mi Doamne cheile uitării să mai mi-aduc aminte de sunetul de ieri
 
 dincolo de mine sunt cuvinte și dincolo de ele sunt alții asemeni mie
 căutători de comori abandonate, uitate
 zâmbetele nu sunt sunete dar le îmbracă-n aură și inima răspunde oricărui curcubeu
 lăsați-mi patima plânsului căci numai auzindu-mi suspinele pot spune: văd Doamne ce-i săpat în mine…

departe în mine văd lumea dormind, aud firul cum creşte lumina desfrunzind

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu