luni, 6 mai 2019

dialogurile însingurării




spune-mi ceva frumos
 aș vrea dar nu știu prea bine ce și n-aș vrea să rănesc
 spune-mi că...
 ai o casă frumoasă, ai o mașină super și îmi plac toate lucrurile tale
 ceea ce dovedește că ai gust
 știu. am gust, am miros, scot sunete și pot fi pipăit
 îmi plac postările tale pe facebook și pe twitter
 s-ar putea să-ți placă și patul dacă ajungi în el
 și bucătăria, și micul dejun preparat
 și barul și biblioteca
 și cred că nici prezervativele nu-s chiar așa de urâte
 vezi? știam că o să te superi. din cauza asta...
 nu văd... tăcerile m-au orbit
 și cuvintele, cuvintele s-au îmbrăcat cu trupul meu
 ducându-mă de nas
 eu nu știu să vorbesc așa ca tine, dar 
 darurile se dau de Paște și de Crăciun adică la naștere și la moarte
 de ce ești așa de rău
 eu? rău? glumești
 cum poți spune despre cineva că e rău dacă nu îl cunoști?
 îmi știi casa, mașina, hainele
 dar pe mine, pe mine mă cunoști? dacă aș dispărea ce ar rămâne în urmă?
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu