sâmbătă, 11 mai 2019

oare de ce mă caută lumea doar ca să mă insulte?



 stau liniștit în fața televizorului. e închis de-o veșnicie.
 dar nici așa nu sunt în siguranță.lumea tot vine peste mine
 join us! am scos bateria de la telefon. e liniște...
 
 am văzut oameni. era un ziar de demult.
 acum dacă ies pe stradă văd numai mutanți conectați
 încerc să-mi amintesc  când am văzut ultima oară un om citind
 
 cartea ucide! mai bine fără. țara te vrea prost!
 ei nu se mai uită în jos. acolo sus aerul e respirabil, ca și motocania
 și manualele școlare este un subiect intens... au conchis
 
 camera mea s-a zidit în tăcere
 cărțile stau cuminți pe rafturi și-și așteaptă  moartea
 voi rămâne cu ele. dragostea nu mai are loc. nici lectura
 
 cred că am greșit titlul. lumii nu-i pasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu