luni, 6 mai 2019

fără scăpare...



 
 ai intrat în viața mea așa cum orice om intră în viață: cu reținere și vociferând
 eram destul de liniștit chiar dacă uneori tăcerea mă sufocă
 gurile de aer proaspăt erau cu atât mai gustoase
 cu cât apăreau sincopele mai des
 
 orizontul ultim nu apărea printre preocupările mele
 și nici nu-ți duceam dorul, pur și simplu eram un ignorant iar tu inexistentă
 și viața era frumoasă (sau cel puțin așa credeam) și merita trăită 
 până la ultima secundă, până la ultimul strop
 
 numai că, subliminal îți primeam mesajele
 și nu-mi mai păreai atât de spăimoasă, de înfricoșătoare
 începusem să țin la tine, dependența atenua și estompa realitatea
 și deveneai o mare de pace și tăcere, dorită, așteptată
 
 acum, când prezența devine scop, descopăr plasa țesută cu grijă
 și mă întreb.. (retoric, știu)... de ce faci asta?
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu