vineri, 1 ianuarie 2010

copilăroasă

stupid think

Spune-mi ce-nseamna sus?
Mă-ntreabă marea sărutându-mi nisipul
bob cu bob.
Întreabă pescăruşii îi spun
Înghiţindu-mi amintirile vârfului măcinat de-ndoială
Dar pescăruşii n-au ştiut să spună ce-nseamnă
Pentru că, cerul lor nu are vârf
Şi nici soarele n-a ştiut ce să răspundă
Că el şi-a luat libertatea de a se oferi oricui
Şi nici nu ştie să ghicească-n umbre
Vântul a recunoscut că-n pârjolul lui,
sus nu are nici o-nsemnătate
iar norii povesteau despre şezătorile
la care-şi pieptănau bărbile
dar nici ei nu ştiau prea bine cum stă treaba.
Ar întelege ea, marea, că sus înseamnă libertatea deplină
Că sus înseamnă stei şi cuib şi zbor?
Ea care aleargă captivă dintr-un mal în altul
Târându-mă şi pe mine
ca să-i desenez conturul buzelor
Cu nisipul plajelor?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu