vineri, 8 ianuarie 2010

a second life

Curentul îşi vede năvalnic de drum,
Iar turma asemeni, se lasă, e dusă,
Sunt unii ce-şi caută locul propus,
Iar alţii se-nghesuie-n faţă.
Târâţi şi amnezici, doar marfă de piaţă.
Pe maluri, mereu, altceva prinde viaţă
Ni-s visele turmă, curentul le poartă
Visăm la comandă, pierduţi pentru soartă.
Puhoiul mă poartă, din turmă sunt unul,
Şi locul îmi caut, mi-e greu, nu-l găsesc
În frunte, la mijloc, pe margini, puhoiul
Mă-nghite, mă pierde, nu mă regăsesc.
Mă-ntorc împotrivă, las turma să curgă
Încerc să recapăt, controlul pierdut,
Şuvoiul e abur, ce-ncet condensează,
În ploaia ce spală viitorul trecut.
M-apropii de mal, m-arunc de pe val
Si urma se-afundă-ntr-un Eden prezis
Respir şi-n plămâni înfloreşte speranţa
Căci visul descris, se-mplineşte-n alt vis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu