joi, 28 ianuarie 2010

lecţia de...

Doamnă, vreau să fiu fermecator.
Să te seduc,
Să te scot la o cină romantică
Şi apoi să-mi cazi în braţe, oferindu-mi-te
Într-un abandon total.
Copile!
Tu nu ştii că,
fermecător e un atribut, pe care trebuie să-l ai în sânge,
împreună cu hematiile, ca să poată hrăni fiecare celulă în parte?
Poţi să fi relaxat, manierat, ba chiar o companie plăcută
Dar pentru a fi fermecător, îţi trebuie distincţie.
Trebuie să mângâi cu eleganţă, să priveşti natural
Să străluceşti, să arăţi perfect, impecabil.
Un fermecător degajă un rafinament extrem,
Şi mai ales, să zâmbeşti.
Dar pentru a avea toate astea
Îţi trebuie acel ceva,
Miracolul care să dea culoare.

Mi-am deschis ferestrele
şi toate uşile
dar sângele meu
bolovănos,
se lipea de fierul plugului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu