joi, 28 ianuarie 2010

Poveste de noapte

M-am culcat fără să aştept nimic.
O noapte obişnuită de somn.
Dar m-am trezit încadrat
(De-o viata si de-o moarte.)
Straniu, să fii în pat cu cea mai râvnită
Şi cea mai detestată prostituată
Niciodată nu mai făcusem aşa ceva
O combinaţie stranie, în pat cu amândouă.
Viaţa era absolut superbă, uimitoare
Şi întrecea tot ceea ce văzusem
Avea o fire plăcută, era deşteaptă
Ştia să facă şi conversaţie.
Cealaltă nu era tocmai rea.
Era frumoasă dar nu o frumuseţe
Era…comună,
Părea că nu-i pasă
Şi?
Ne-am culcat toţi trei
Apoi am discutat,
Am ascultat muzică
Apoi iar ne-am culcat.
Dar niciodată numai cu una.
De parcă mi-ar fi fost teamă să rămân
Numai cu una.
Era senzaţia că m-ar fi purtat undeva
Departe. Mai adânc şi mai departe de orice liman,
Ori eu nu eram încă pregătit
Nu voiam să mă ofer
Doar uneia.

Pendul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu