joi, 5 noiembrie 2009

libertate

egal ...




cine dracu a zis că libertatea ucide?
nu ştiu, dar oricum era dus
auzi, cică-i o prostie să vrei mai multă libertate
păi dacă ei n-o vor,
n-au decât să stea ei închişi
fumându-şi iarba în wc
eu prefer afară, în aer liber
să-mi fâşâie asfaltul sub role
şi să le dau cu tifla
tuturor jegurilor de după blocuri.
mie îmi place libertatea
iar ei n-au decât,
dacă lor le place tortura
să-şi lepede ei unghiile
şi să urle-a pustiu
mie îmi plc multe.
îmi place să fac sex
neprotejat
aşa, ca la ruleta rusească
să vedem unde poate duce libertatea
şi apoi îmi place să ies în stradă
să privesc ploaia în faţă
şi s-o las să plângă cât o vrea ea
printre oameni şi frunze
căci doar, în parc
acolo, mă simt liber:
jumate iarbă jumate asfalt
dependent de verde, de role şi de căşti
şi de o goană nebună
maică-mea-mi spune
că-n cinci secunde ai timp suficient ca să mori
dar ce ştie ea?
ea nu ştie că moartea-i prietena mea
alunecându-mi alături, pe role
şi-mpreună, strivim totul:
intuiţie, creier, inimă, unghii
genunchi
în doar cinci secunde.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu