sâmbătă, 7 noiembrie 2009

tălăzuiri…



hei, linişte acolo-n spate
tăceţi vă rog, că nu pot număra
când orele îmi curg târând oasele grele
miracolul la dans mă invita

atingerea destinului, fata din vis
îmi cere să urmez drumul prezis
cu semnul plângerii acuma te-am legat
şi-n orice început e-un suflu delicat

doar mâinile ţi-au gustat gingăşia
şi ochii tăi fac loc cuvintelor să se reverse
în golul ce se-nchide ca şoaptă mă preling
văd timpul prunc la sânul tău sugând

clipa sudoare îmi înţeapă ochiul
şi-un vis mi se strecoară în ureche
prezentul tău îmi creşte acum în carne
suntem un tot şi-n tot suflet pereche.

rămâi cu picioarele goale
şi nisipul clepsidrei va opri legănarea
timpul se va-nchega, rană deschisă
în care doar lumina mai gemea

dă-mi viaţa ta…uitată şoaptă
cu-n foşnet zorii m-au făcut ca să tresar
sunt dansator pe sârma nopţilor dintre cuvinte
iubirea-n dreapta, ura-n stânga
şi-n spate al tăcerii cor.

(Foto: http://www.sfin.ro/uploads/modules/news/12553/f1747fefbb0f0a196aa8bb7c14e5b4f3.jpg)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu