duminică, 18 octombrie 2009

gândire disociată




am atârnat de gât aliteraţia, onomatopeic
descarcerând toate gurile de vărsare
cu aţa dentară din dotare
(vă spun sincer, doare)
mi-am cerut mii de scuze
de la figurile de stil lăsate mofluze
şi-ntre timp am periat cu spor
trei epitete cariate
uitate-n decor
jonglând cu toate rimele unui vers
cam prăfuit şi cam şters
până când ameţite
mi s-au dat, voluptoase,
răscolite.
am spălat toate metaforele
uitate-n colţul gurii săracele
acolo unde se strâng cojile cuvintelor
pe cerul gurii le-am găsit loc mormintelor
asta e, până şi cele tinere mor
azvârlite la morga cuvintelor...
sms fără-nţeles
printre taste mai ţes
epitaf
tot în praf
înscris, căci nu m-am dezis
şi gândesc ca acum o sută de ani
cu emoţii strivite, prin gingii chinuie
să clădesc în cuvinte
gânduri amare
la soare

perfecţiunea o voi atinge
doar atunci când voi imita haosul
în adevărata lui măreţie,
datorită echilibrului,
rimei
şi mie...

(Foto: Masti de carnaval Venetia - Lavinia - GAPO = Galeria ta de poze)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu